hemma= skåne

Nu ska jag strax lägga mig, e trött som en mört. Har varit en lång dag med för lite sömn förra natten. Tågresan gick utmärkt, pluggade inget men tar de på uppvägen istället. Ullis o Jenny mötte upp vid stationen i stan o vi gick o tog en fika..var verligen länge sen jag pratade med jenny, mycket trevligt, blir gärna en del av ditt liv igen! :) Jag o ullis hade/har såklart massor att prata om alltid så de va ingen nyhet;)  Blev hemskjutad där mamma o pappa väntade..lite kramar o en del snack, sen kom storebror för att hämta upp mig, vi drog till Ängelholm o kollade på hockey, Rögle mot Djurgården..ganska komiskt faktist, kan ju i princip gå o kolla på sport dagligen i sthlm, men det är jag o brossan som e sportnördar tillsammans så de blir när jag kommer hem. Det blev 3-3 vilket var ganska rättvist..Vi hade dock biljettproblem eftersom det visade sig att de var slut när vi kom fram till kassan.. lyckades ändå köpa loss 2 biljetter, så till slut fick vi se på hockey ändå. :D

Första natten i Färlöv börjar strax o mina första intryck från dagen består av att redan i Hässleholm så kände jag igen människor, såg en hel del i stan senare oxå.. att allting är MYCKET lugnare här..o att det är heldött efter 8 överrallt;) O vet ni vad?! ikväll kommer jag somna till tystnad, vilket aldrig sker i lägenheten..allitd trafikbuller där:P

ses imorrn!

<3


Kommentarer
Postat av: jojoss

Hoppas du har haft det mysigt hemma och att du blev ordentligt uppvaktad i efterhand!

Sköt om dig!!

Kram

2008-10-12 @ 16:00:36
URL: http://jojoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0