home again

Sådärja, hemma igen. Det blev en promenad i förmiddes i solen :) Käkade lunch o duschade o pysslade om mig själv lite. Gjorde vid mig o åkte ut till Sickla köpkvarter som planerat. Hittade inget, kollade knappt om jag ska va ärlig, strosade bara rundor, e allmänt trött o har lite halvt ont i kroppen, den här jäkla mini-infektionen vill inte släppa taget om mig:S Handlade iallafall lite mat, det blir smördegsinbakad fläskfile fylld med blåmögelost! MUMS filibabba säger jag bara. Första "fina" middagen jag gör häruppe, älskar ju att laga mat. Lite nötter som fredagsgodis blev det oxå! :D

"Snodde" även med mig både DN o Metro på bussen, gratis e gott sägs det ju o jag har ju ingen tidning, e kul att läsa något o ha lite sudoko o korsord att lösa. :)

Sitter i soffan med kaffekoppen på bordet o datan i knäet, SÅÅÅ behändigt:P :) Gjorde en matteuppgift precis, tar lite paus nu, är inte så många uppgifter i dessa kapitlen, men de e stora istället:S

blir en uppdatering på hur maten blev o vad kvällen spenderas med senare..

later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0