IB resultat

Fick mitt diplom o alla detaljer kring mitt IB diplom idag. Har ingen aning hur Göte fått reda på min adress?! men kanske någon jag känner har skvallrat....Blev lite chockad o överraskad kring vissa betyg, vissa resultat kunde jag absolut inte anat:P

Har precis kommit hem från skolan, gick med Karin hem till hennes lägenhet o åkte sedan buss därifrån. Gick också inom affären o handlade mjölk o fil.. Sitter här nu o knaprar på en morot o tänker över hur dagen varit o vad jag måste göra ikväll. Dagen va jättebra ända tills vi skulle få tillbaka vår inlämningsuppgift o få kritik på den. Jag visste att den inte var perfekt o va beredd på att vi skulle behöva lägga till lite kommentarer o så..o visst skulle vi det, men väldigt mycket mindre än vad jag trott. :) Sen kan man ju bli arg på/diskutera hur vissa reagerar vid vissa beslut.. ahh kan bli så irriterad på folk som inte bara kan acceptera ett beslut o göra det bästa av det.. i slutänden e de ju ändå läraren som bestämmer o de e väl bättre att hålla sig på god fot med dem?! jaja, promenaden gjorde nytta för att lugna ner mig.

Ikväll blir det ingen motion för min del.. mina fötter är fortfarande ömmande o jag tror bara det blir värre om jag anstränger dem. O som tur är så känner jag inte alls för att röra på mig idag.. Ska göra några uppgifter som ska va klara imorrn, o eventuellt repetera lite annat oxå.. Äta ska jag oxå hinna med att göra! För hungrig är jag!!!

kommer uppdatering sen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0