idol

kollar jag på nu. Fatta vad Robin B är sjukt jäkla cp snygg:P Haha, typisk emelie stil e han förmodligen;) Vissa e helt klart bättre än andra men så e de väl nu i början..Haha, Jihde fick precis ett slag på axeln, haha, de kändes nog:P

Blev reklam i 4:an nu, slog över till 1:an där det är Diggiloo..ahh Niklas Andersson e en sån sjukt bra artist, en röst som en gud..:P Haha, fan vilket hurmör jag e på:P Känns nästan som om jag druckit, men ack nej inte ikväll inte. Men den där Caroline af Ugglas kan de ju ta bort från scenen, förstör mest tycker jag...

Maten som nu är uppäten blev utsökt:) Riktigt mumsigt, men jag började med kycklingen lite för sent, tar ju en j'vla tid att helsteka en kycklingfilé.. :S ;)

Blir väl ett samtal från skåne snart antar jag, får se vad som diskuteras då..

hörs imorrn,

<3

ps: jag vet att du förmodligen inte läser detta förrän på tisdag men ändå.. "I can see them,  even when the waves wash them away..ds


Kommentarer
Postat av: Samantha

Emeli, Robin B är en flickidol (om ja har rätt för mig om vem denna människa är), och mkt snarlik Darin! usch säger jag xD sjunger dessutom som en sådan.. haha, sorry, men va bara tvungen

2008-10-17 @ 23:07:49
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0