inferiör vara

Det är precis vad blodpudding är. Efterfrågan på den går upp när konjukturen går ner, alltså när folk blir fattigare så käkar de mer blodpudding. O jag är en av dessa, haha, eller min konjuktur beror inte på samhällskonjukturen utan min egen ekonomi:P O den e inte särskilt bra för tillfället, därför blir det mycket blodpudding denna veckan:P Detta diskuterade o kommenterade en klasskompis till mig idag på lunchen. Ganska kul att där va en till i klassen som tänker lite ekonomi termer precis som jag;)

Idag har det varit en hyfsat lång dag, va hemma vid halv 7, men då hade jag oxå stannat kvar i skolan o gjort klart gruppuppgiften som ska va inne på torsdag, skönt att den e klar:) Har precis ätit, jodå de va blodpudding:P Pratar med mamma nu på datan, ska plugga strax..

Här kommer en bild på mig o Karin som är tagen i lördes innan vi drog ut..vi ser lite halvfulla ut jag vet;)


E  ledig imorrn me, de som inte klarade tentan skriver omtenta, skönt att slippa de iallafall. Ska plugga så mycket jag orkar o sen åka till en skoaffär där de ska ha ett par snygga stövlar, på bild iallafall, de e billigare än de jag redan köpt så jag kanske kan lämna tillbaka dem o få tillbaka lite pengar:)

hörs imorrn eller senare,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0