jag säger bara det

Fy fan vad jag älskar Kelly Clarkson o alla låtar hon gjort. Alla texter till hennes låtar skulle kunna vara skrivna av mig vid olika tillfällen o humör. De passar såååå bra in på hur jag känner i vissa stunder..Hade glömt bort hur sjukt bra hon e, lyssnade ju typ sönder alla hennes låtar för något år sedan..tro mig, Jonna hatade Kelly vid det laget, bara pga att jag lyssnade på henne hela tiden;)

Maten e uppkäkad, lite plugg e gjort, tillräckligt iallafall..nu ska jag slappa, kolla lite på andra avenyn avsnitt här på nätet, de e ju "min" serie:P

Blir förmodligen bio på onsdag kväll..de ville fira att jag fyllt år o skulle slå 2 flugor i en smäll..Vi ska tydligen se sex and the city filmen.. e ju inte alls ett fan av den serien, men alla säger ju att filmen e skitbra så jag får väl ge den en chans.

nehepp, lite slapp sen sängen..

tomorrow, tomorrow, o sen har jag glömt resten av texten...den e ifrån musikalen Annie, mycket fin musikal, by the way:P

so long,

Kommentarer
Postat av: beeecccsen

Sex and the city filmen är asnice, jag har heller inte sett serien men filmen är riktigt bra:)

2008-10-06 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0