kåren nästa

Jepp, de blir kåren o inte bio. Blir nog ganska lugnt men jag o Karin ska dit o kolla läget iallafall, det blir kanske skitkul;) Va ute o gick en sväng innan, käkade mat o pratade sista med familjen inför imorrn. Får försöka städa undan lite imorrnbitti innan jag sticker så det inte ser ut som ett bombnedslag när jag kommer tillbaka på söndagkväll.

Har packat ihop det lilla jag behöver ha med mig hem..ska ju snarare få med mig resten av kläderna jag har kvar hemma i skåne så jag tar med mig så lite som möjligt.

Nahe, jag e klar, musiken dunkar på här i lägenheten.. kan nog snart bege mig!

ha de gött, när jag skriver nästa gång så sitter jag på tåget hem!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0