klippt o klar

Är precis hemkommen från frissan där jag spenderat ett par timmar, tog lång tid för det var en elev jag klippte o färgade håret hos. Kan enkelt konstatera att jag aldrig kommer gå dit o färga håret fler gånger men klippa mig får bra. Jag gick dit för att få bort utväxten, tro mig, stora delar av den är fortfarande kvar.. frissan sa till mig under tiden att lite skulle bli kvar eftersom hon bara gjorde slingor, men vafan, det är FÖR mycket som är kvar. Tänkte att jag kan ju inte klaga, håret e ju färgat o allt e ju redan gjort så:S  

Va på dataövning innan idafg, den gick bra som vanligt, såg dock att jag måste kolla igenom vår inlämningsuppgift igen, den var inte klar. Tur i oturen att läraren va sjuk så vi kan lämna in imorgon. Karin följde sedan med mig till hårstället o bokade en tid till sig oxå. Det var lunchtid o vi va hungriga, o dumma dumma jag föreslog att vi skulle plugga o käka lunch samtidigt på ett cafe. Sagt o gjort så blev det så, o min sparkassa blir bara mindre mindre. Nu e jag TVUNGEN till att inte göra av med några pengar alls till denna månaden, o helst stora delar av nästa med:S Surt men jag har själv valt situationen.

Nahe, nu måste jag plugga , o äta upp de nykokta morötterna.. har ju tenta om mindre än en vecka..:(

Nytagna bilder från idag efter klippningen.
 

later,

Kommentarer
Postat av: Samantha

vad kort det är? :O men det ser fint ut! trivs du?

2008-10-23 @ 17:58:16
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Jenny

As fint ju :) men är du inte nöjd så hade jag klagat, det är billigt emme ;) dem måste fixa till ditt hår om du inte är nöjd GRATIS :D

2008-10-24 @ 10:46:41
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0