korv o makaroner

det är riktig student mat de, o jag har precis ätit det. Alltså e jag nu en tvättäkta, fattig student:P Va så sjukt vrålhungrig så de fick bli det snabbaste jag visste;) Har varit i skolan innan idag, pluggat lite, filat klart på inälmningsuppgiften, den sista för denna kursen:) o sen haft övningslektion med klassen. Gick hem med Karin till hennes lägenhet o åkte sedan bussen hem därifrån. Ska slappa lite, kolla lite på något kapitel o sen ut o springa en runda. Måste verkligen ta tag i konditionen igen, har förslappat mig rejält denna veckan, o de har märkts på min energinivå, har varit sjukt trött, vilket folk även påpekat att jag sett ut som:S :P

Denna helgen blir nog jäkligt tråkig i era ögon..ska till skolan imorrn o plugga där med Carro o Karin inför tentan nästa vecka. Även söndagen kommer innebära plugg.. En lugn, halvtråkig, men samtidigt pressad helg. Ska se om jag kan komma ut till farfar imorrn kväll eller nått o hälsa på o kanske få lite mat:P :) de har ju kommit hem från Kina nu så de har nog en del att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0