köttbullar

det är gott. Men det är tråkigt att stå o rulla köttbullar till sig själv bara. Därför är färdiglagade perfekt, o ännu mer perfekt e de när affären har extrapris på dem, vilket de hade idag. :) så nu e de nystekta köttbullarna på min tallrik o ska ätas upp. Är precis hemkommen från en promenad, hann precis in innan mörkret smög sig på, blir lååånga kvällar nu.. :S Innan idag pluggade jag då med Karin, hann oxå med att gå en sväng med hennes systers hund, gullig liten sak de där:) ;) Åkte på hemvägen o handlade mat, kylskåper behövde fyllas o nu behöver jag nog inte handla på ett par dagar:) Käkade en något sen lunch här hemma, o sen blev jag förfärligt trött, ligger efter sjukt mycket i sovtimmar efter den senaste veckan.. Nu sitter jag då här o käkar, ska plugga lite inför föreläsningen imorrn o sen blir det tv:n, ska se bonde söker fru.
Såg Helena af Sandberg idag förresten på hemvägen..de e ingen stor människa det där, hon va riktigt kort o smal..

Karin tipsade mig om body shop's body butter till min kropp, blir så torr på vintern, ska nog prova de eftersom det är extremt fett..

Kommer lite fler bilder från den gångna helgen, dessa e mest tagna för att testa kameran lite, men oxå för att blomman e så fin..





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0