låååång pluggdag

är nyss inkommen genom dörren, har bara hunnit byta till myskläder, diskat undan disken o satt mig här. Har varit i skolan tills nu o pluggat inför tentan. Jag satt kvar när alla andra gick, var mitt uppe i min sammanfattning o ville slutföra den när jag ändå var inne i de. Ska eventuellt läsa igenom mina anteckningar en gång till ikväll sen blir det att finslipa på formler o tal imorrn.

Jag hoppade av t-banan 2 stationer innan min egen för att gå sista biten, kände att hjärnan behövde syre o kroppen behövde röra på sig. Märkte då att det håller på att bli kallt här uppe, Metro skrev att det kan bli minusgrader senare i veckan, huh ja nu börjar vintern. Det är mysigt med kyla men man måste tänka så mycket mer innan man går ut, det är väl den största nackdelen, men visst tända ljus o kyla e nice! :D

Är just nu ganska hungrig, ska kolla upp recept på ugnspannkaka! :)
 
uppdaterar om andra funderingar senare ikväll, har inte mycket annat än mat o trötthet i kropp o skalle nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0