lådorna fulla

Har precis klar med tvätten o fyllt lådor och gardrober med nytvättad fint viken tvätt :) De e tråkigt men måste göras o en skönt när det väl gjort. Käkat har jag oxå gjort precis..broccoligratäng (halvfabrikat) som jag älskar..har kommit fram till att jag har lite lustiga mat favoriter men de e gött när man bor själv för man kan bestämma helt själv.

Håller på att kolla upp tågbiljetter till hemresa till jul, gäller ju att va ute i god tid så man får dem hyfsat billigt.

Har inte blivit klar med uppgiften än, eller rättare sagt, jag har inte kollat mer på den sen jag kom hem, Diagrammet vill inte som jag vill, så de blir nog att jag gör ett "by hand" istället..

Avslutade precis ett samtal med skåne, vi diskuterade bland annat mitt kalas som ska hållas när jag kommer hem nästa vecka..vad vi ska ha till mat o sånt..tänk, ett helt år har gått sen min 18årsdag då jag hade den bästa festen någonsin med en av mina bästa kompisar.. så roligt som jag hade den dan kan nog bara tiden på flaket på studentdan mäta sig med :)

funderar på att gå o handla redan nu ikväll så slipper jag göra de imorrn, pallar liksom inte sitta här just nu..

stay tune, to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0