min helg börjar idag

sista lektionen klar för denna veckan, vi redovisade vår övning, gick galant, vi hade gjort o tänkt bättre än andra gruppen:P hihi..Fick även veta lite grann om "den nya killen" i klassen, faktum var att han e inte ny, han läser på handels samtidigt men har missat en del där så han ska börja läsa på riktigt hos oss istället..sen friidrottar han på typ hög nivå så han har inte alltid tid att komma på våra föreläsningar, därav namnet, den nya killen:P Promenerade med Karin till hennes lägenhet, pratade av oss lite om allt möjligt eftersom hon ska hem till Kalmar över helgen. Jag blir alldeles ensam här uppe, det vill säga..eller ensam o ensam, jag ska ju käka lunch me farfar o marianne på lördag för att fira min födelsedag o sen kanske jag o Karin skulle hinna med att göra något på söndagkväll:)

Ska hinna med att springa, plugga lite o slappa idag.. :)

en notis bara,  alla sthlmare har ett konstigt t-bane beteende..;) på morgonen sitter alla med sina väskor i knäet (vilket är tvunget för att alla ska få plats o att ingen ska ta din väska) o ser allmänt pigga o vakna ut..men sen efter typ lunch o framåt så är alla döda när de åker t-bana..de sitter o halvsover, lyssnar på musik eller allmänt bara stirrar ut genom fönstret.. borde de inte va pigga vid denna tiden istället? :S ;)

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0