på bussen

sitter just nu på bussen. Har precis lämnat av Karin så nu ska tiden spenderas själv. De kommer nog gå bra de med, ska käka upp mina medhavda färdiga pannkakor o lite färdiga köttbullar:P Resan har hittills gått bra, slumrat ltie, lyssnat på musik, läst bok o traggat me Karin såklart;) Ska bli nice att komma hem, har inte riktigt fått in känslan än men de kommer nog.

Gårdagskvällen va trevlig. Gick till Gula Villan som huset så snyggt heter på campus o tog en cider me några klasskompisar. Lukten vi möttes av i entren gick inte av för hackor kan jag lova. Sprit, svett, rök o bakfylla i en salig blandning var vad det osade:P Men man vande sig som tur va.. ;)

vi hörs när jag e hemma, börjar bli lite smått åksjuk av att stirra ner i skärmen:P har dock klarat mig bra hela resan annars:)

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0