påväg från skåne

Då va denna långhelg över och jag är påväg tillbaka till stockholm och vardagen igen. Det känns konstigt att säga att vardagen finns i sthlm för efter dessa dagarna har känslorna om skåne och den vardagen jag hade där innan påminnt mig om hur jag levde förut. Dagana har gått jättefort och jag har haft att göra hela tiden..det var inte förrän nu i eftermiddags som jag fick lite tid att bara sitta ner o slappa med mamma o pappa.

Fikade ju då som sagt med Jenny o Ullis i torsdags, o sen hockey på kvällen. Mamma väckte mig sedan tidigt i fredes för frukost på sängen o sen städade vi o gjorde klart inför kalaset. Vid lunch va vi klara o drog in till stan för att ta igen alla shoppingturer vi missat..med nya kläder o lite mat så bar det av hem igen för att fixa sista o göra vid oss inför kvällen. Fick ¨många fina presenter av släkten, alla kommer väl till pass i sthlm kan jag lova! :) TACK! :D  I lördes var det tidig uppgång igen för att va klar tills Jonna skulle komma vid 9.. de gjorde hon o vi pratade av oss i några timmar för att sen åka in till stan o käka lunch med tjejgänget från gamla klassen, de va nice. Åkte hem till Jonna, gjorde vid oss, kollade lite på fotboll, tatuering, o framförallt roade jag Jonna med att vara aktiv tenniskommentator:P kanske ska söka jobb som det? ;) Vi blev skjutade till Håkan där det var fest hela kvällen, fick träffa många gamla o en del nya ansikte:D Sen idag då så fick jag sova lite längre (vilket behövdes, både av trötthet o av alkoholhalt:P) packade ner det jag ska ha med mig till sthlm, gick en sväng för att se hur nya golfbanan har växt o sen har det bara varit slapp.

Det är med lite vemod jag ännu en gång lämnnar skåne..kommer förmodligen alltid ta emot lite att säga hejdå.. Men nu vet jag iallafall vad som väntar på mig, o de känns skönt.. :)

You are my true shining star. You will never fade in my eyes, and I will always be around.

För du är det finaste jag har! <3

ps: Älskar er, mamma, pappa o macke! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0