phew

1,1 mil blev det idag..först 3 kilometers promenad o sen 8 kilometers jogging:) De e nice, o de roliga e att det gick undan värre sista 3 kilometerarna.. Håller på att laga lite mat nu, e ganska hungrig.. :P Va inne o kollade mitt resultat från tentan me, jag säger phew..jag e godkänd o de ska jag nog vara glad över..kände ju på mig att det inte gått bra, att jag inte förstått frågorna, men jag e godkänd iallafall..brukar alltid vara så när jag känner mig jätteförberedd, att det inte går bra..

Annars har dagen varit bra, ganska lång men bra i huvudsak.. Kanonväder har det varit hela dan, synd att man inte hade det igår,,

Ska käka o plugga samtidigt sen..sen in i duschen o sen sängen..en lååång dag väntar imorrn, från 10 till 5 nånting, längsta dan hittills för mig här uppe..de e egentligen ingenting jämfört med IB men man vänjer sig snabbt vid kortare dagar 

more update later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0