pigg trots lite sömn

gårdagskvällen och natten blev bra, och mycket längre än vad som var tänkt:P men de e typ precis som vanligt när det gäller mig o Karin;) Vi gick till en pub, Högbergs, o kollade på folk.. på väg från baren när jag handlat dricka åt oss stöter jag ihop med en kille som satt vid bordet bredvid oss. Han o hans killgäng joinade oss, vilket senare innebar att vi följde med dem till ett ställe i Gamla stan, huset hette det komiskt nog:P De va väl sådär där, sällskapet höll humöret uppe:) va hemma vid 3, efter att jag ställt om klockan då, 4 va hon i sommartid..:S inte konstigt jag va trött..

08:15 i morse ringde klockan i morse, o de e ett under att mobilen inte åkte i väggen när jag fått minde än 5 timmars sömn..men upp jag, pallrade mig iväg till skolan o har suttit där hela dan o pluggat med Karin o Zahra. duktig jag e:) ;) sen när jag kom hem för någon timme sen så begav jag mig ut o sprang en runda. Nu står maten på spisen o e väl klar om sisådär en halvtimme, ska hinna duscha med innan dess. Fyfasen vad jag hinner med mycket saker idag:)

När jag o Karin skulle åka hem idag märktes det verkligen att vi va trötta o allmänt flummiga. Killen som stod bredvid oss undrade nog om va höga eller nått, MEN det bjuder vi på:P va så sjukt jäkla skoj att driva med tanken fram o tillbaka...

här kommer lite bilder tagna 03:20 inatt:P ser ovanligt pigg ut må jag säga



 Gillar denna sista bilden skarpt! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0