proppmätt

e jag nu vilket är ganska konstigt med det lilla jag åt. Lite kokt broccoli o 2 kokta ägg, dricker gott kaffe med. Har hunnit göra alla uppgifter i kapitel 18, ska sätta mig o repetera kapitel 13 när jag e klar här. Sitter framför tv:n än en gång o låter maten sjunka ner lite, inte för att det är något bra på tv, men ändå.

Tog lite bilder precis oxå så ni kan se delar av hur denna dan ser ut: ;)

 Såhär ser min ena soffa ut just nu:P En massa tidningar uppslagna efter frukosten o datan såklart..
 Delar av utsikten från mitt köksfönster, klarblå himmel (nästan) :) O här sitter jag inomhus o pluggar, de e nästan bud på att dra till ett café o sitta utomhus med en filt runt sig o plugga i eftermiddag när jag ändå ska på skojakt..

 Alla IB nördar (som jag) kommer väl ihåg denna?!:P Håller på med den nu igen, chi-två fördelningen om ni glömt namnet.. :P

later,

ps: o j, du vet filmen Laurel Canyon som jag snackade om, den går på 1:an nu på tv:n...nästan skrämmande..ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0