sååå mycket lugnare

Befinner mig än en gång i datasalen i skolan. Här e i princip lika mycket folk idag som igår, men jag fick en data:) hade dataövningen i morse klockan 8, va riktigt jobbigt att stiga upp:S hann slänga ihop en omelett oxå som jag precis käkat som lunch, mums! dataövningen gick bra o de känns som jag fattar det, hade en föreläsning oxå innan, den gjorde att jag förstår delar av kapitel 15 så mycket bättre nu än när jag gick igenom det igårkväll:) så denna förmiddag har verkligen varit till belåtenhet..å som grädden på moset så blev jag o Chris klara med uppgiften på mindre än en timme..ska bara renskriva den nu o sen hem.

Vädret här uppe har tycvärr förändrats till det absolut sämre :( pissregnar o e allmänt grått.. o mitt paraply ligger såklart hemma eftersom jag bytte väska i morse. Blir till att springa till t banan.

En trevlig upptäckt jag gjorde precis var att pressbyrån bara tar 10kr för en stor kaffe :D de gillas av oss studenter, de e ju sjukt mycket billigare än på andra ställen!

nahe, mot uppgiften..kommer uppdatering när jag kommer hem.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0