segis

E riktigt seg idag, har helt klart sovit för lite inatt..de e väl typ det värsta med att sthlms klubbarna har öppet till tidig morgon..man vänder ju helt på dygnet..

Förutom att jag har svinont i mina fötter pga högklackade skor, så har jag oxå svinont i min vänstra sida av nacken. Kryllade hela mitt hår igår innan vi gick ut no då stod jag med huvet på sned hela tiden för att se hur det såg ut där bak..tro mig, det känns idag..jag hör bara ramsan" ska man bli fin får man lida pin" hela tiden i mitt huvud. Det har jag lärt mig sedan jag var liten, att gå i högklackat, ha snygga håruppsättningar, ha tighta kläder eller va grymt sminkat tär på en:P fast visst man väljer det själv o jag vill ja va fin..ibland iallafall;)

satt o kollade på sportspegeln innan förresten..såg lite på fotboll igår på tv:n me..Jag hoppas verkligen Kalmar vinner Sm guld i fotboll, en så liten klubb skulle behöva det, plus att de spelar en rolig och bra fotboll... o att elm-bröderna är snygga o bra på fotboll gör ju inte saken sämre;)

nej vet ni vad..sängen kallar tror jag..

hörs imorrn o då kommer bilderna från igår,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0