shopaholic?!;)

E precis inkommen genom dörren efter en ganska lång, oerhört rolig, tillfredsställande, inspierande, och dyr:S shoppingtur med Karin. Fast vi "bara" höll oss på söder så lyckades både jag o Karin göra av med en del pengar..framförallt jag..:S :P tanken va att vi skulle shoppa nån timme o så bege oss hem till mig o plugga lite..men ack nej va dåligt vi följde vår planering. Det var helt enkelt för kul och för mycket snygga kläder och skor att titta på..;) Vi får ta o plugga imorrn istället o köra gärnet då istället.

Ska käka, slappa lite, o sen bestämma vad jag ska ha på mig ikväll för jag o Karin ska ut.. Eller ja, vi ska börja på typ baren Metro o sen får vi se var det bär hän..

Här kommer bilder på det jag köpt idag.. E osäker än så så länge om jag ska behålla stövlarna, visst de e höga, svarta, med en bra klack o de passar men jag "älskar" inte dem..än..:P kappan är jag dock j'vlgit nöjd med, o att alla i affären glodde på mig när jag provade den gjorde saken ännu bättre. I kassan stod alla expiditer o sa, ahh du köper snygg-jackan..:P Haha..

  
Mina svarta pumps från Nilson :)



Här är stövlarna, som sagt funderar fortfarande..


Ett linne/kortkort klänning från Vila..skitsnygg! :)


Min supersnygga kappa! En komisk sak..den väger 1,2 kilo!! O nej jag har inte vägt den men de i affären hade:P Blir typ som ett träningspass att ha den på sig;)

Enjoy your reading,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0