soffpotatis ikväll då

Har inte gjort ett dyft ikväll. Lagade mat o käkade upp den, sen har jag bara suttit vid tv:n o datan heeeeela långa kvällen. O nu ska jag gå o lägga mig. Konstigt nog känner jag inget större dåligt samvete, får helt enkelt göra uppgifterna imorrn bitti innan jag drar till skolan, går förhoppningsvis ganska fort.

Något som stör mig är att varje kväll så blir jag torr i halsen o fort lite halvont när jag sväljer. Förstår inte vad detta beror på, det har kommit sen jag flyttade upp hit. Kanske är något med luften, haha, som om den skulle va annorlunda, eller jo, lite mer avgaser i och för sig.. jaja, de löser sig som timbuktu säger.

ska förresten passa på att gratta becca igen, grattis till uppskrivningen! :)

vet du vad? Jag saknar dig mer och mer nu på sistone. Jag vet inte vad det beror på och jag är inte ledsen eller så, men det finns stunder när jag tänker, ahh nu skulle du förstått mig. Min stjärna är vad du är och med dig i tanken har jag alltid en klar himmel utanför fönstret. No waves are able to make you fade...

<3

ps: o nej jag vet att bilderna inte kommit nu heller, har helt enkelt glömt bort de o orkar inte nu.:P ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0