soligt men sleten

Jätteskönt väder ute, solen skiner men det är kallt o friskt i luften..passade på att hoppa av nån station innan min egen o gick sista biten, skönt. Kände att jag behövde rensa hjärnan lite för att palla sätta mig o fortsätta plugga nu när jag kom hem. Har bara haft dataövning i morse som gíck bra..sen har jag suttit med Zahra o gjort delar av vår gruppövning..eller egentligen har jag gjort det mesta o hon har kollat på o försökt förstå..har sagt det innan o säger de igen, jag HATAR grupparbeten,,:S det är så mycket lättare att vara själv, ingen att jobba emot, ingen som ifrågasätter o framförallt, man kan göra det när man vill o hur man vill. Ska försöka göra klart den nu i eftermiddag o så skicka den till Zahra o Chris (som inte kom idag heller :S:S:S:S) eftersom jag åker hem imorrn o vill slippa tänka på den då.

Eventuellt skulle jag o Karin till kåren en sväng med, hur jag nu ska palla o hinna det är frågan, får helt enkelt se hur det blir med den saken. Måste ju hinna packa o så oxå ikväll. Ville hunnit springa en sväng med..ojoj, mycket på agendan nu..

får väl börja med uppgiften då..


kommer uppdatering sen om hur det gick och vad jag tar mig för att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0