stockholm igen

Nu e jag framme i sthlm igen. Sitter i lägenheten o allt känns normalt igen, de e konstigt men så fort jag kom innanför lägenhetsdörren så vändes tankarna..jag e här o alla andra är där, bara att acceptera, för det är här jag vill vara nu! Efter en del förseningar på tåget så kom vi då äntligen fram. Läste igenom lite pluggpapper, lyssnade på musik o halvsov mig igenom resan, e ganska sleten nu känner jag, kommer förmodligen sova som en stock inatt. :) Väl framme på centralstationen så fick jag konka rundor på mina jäkla väskor..ahh va de hade varit skönt med en bärare ibland:P Men till slut va jag på rätt t-bane spår o kom hem..O nu ljuder första ambulanssirenen utanför fönstret (allt är då precis som vanligt) :P

Ska gå o nana kudden nu, skola imorrn, o den jäkla uppgiften måste göras klar, sen plugga de jag slappat bort i helgen..

Tack för denna helgen skåne, det var mig ett sant nöje att få se mitt vackra hemlandskap igen, o alla människor som finns där! :D Vi ses till jul!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0