svettig

det är vad jag är nu. Kanske inte så fräscht men har man precis kommit in från en skön joggingtur så har man. O det kändes kanonbra i benen idag. Inte alls som tisdes då det var betongklumpar jag skulle flytta på, nej idag var det krut i mig;) haha.. ska försöka bygga upp en riktigt bra kondis o styrka nu innan jul har jag tänkt mig. Felet e bara att det skulle vara till stor hjälp om jag började på ett gym oxå. Dels för att få en mer mångsidig träning men oxå för att kunna träna alltid. För vem vill ge sig ut när det ösregnar, är 10 minus eller överhuvudtaget under det mörka vinterhalvåret. MEN att gå på gym kostar o jag e en fattig student, får se hur jag löser detta..

Annars har jag vatt i skolan på föreläsning idag fram tills klockan 12. Därefter käkade jag o Karin våra medhavda luncher (fattiga studenter e vi ju:P) o sen satte vi oss o pluggade igenom kapitel 15. Tog en paus på mitten för att samla lite energi..kollade på alla som gick förbi oss (mest på killarna då;) ) o kommenterade allt från klädsel, skor, frisyr till gångstil. Kom fram till att där va en riktigt snygg där vi inte hade något att klaga på, en som såg bra ut men som itne visste hur man stavar till sträcka på sig o dra axlarna bakåt.. Ganska få som såg bra ut trots att det är SU som vi går på..:P

Ska laga lite mat nu för magen skriker, ska kolla igenom sista kapitlet vi hade idag oxå sen blir det en lugn torsdagskväll med lite data o tv parallellt antar jag:P


En bild på mig tagen i bilen till hockeyn när jag va hemma i skåne, ser inte riktigt ut som mig tycker jag:P


see ya later,

<3

Kommentarer
Postat av: Samantha

Jo, fast hon var nog ingen tant. kanske 25-30 bast :P Men hon betedde sig som en tanta ;( Ska lägga in en bild sen på de fyra, så säg gärna vilka du tkr sen? (A)

Jo, ja ska nog börja med det tror jag "Idag ska jag va uppe hela natten, eller ja, ska o ska, ja är det ändån :) " haha. Allt bra annars där uppe?

2008-10-16 @ 17:43:23
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tack hjärtat för dina fina ord i min blogg! :) Hoppas du har det bra i stora staden. Roligt att läsa din blogg och se vad du har för dig!



Pusspuss <3

2008-10-16 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0