Tack alla

För gratulationer i alla dess former!:D Det pisstråkiga vädret varar än o det gör mig på dåligt humör:S O något som inte gjorde saken bättre skedde innan ikväll. Hade ju bestämt mig för att åka ut till farfars lägenhet för att se på tv serier där ikväll. Men vad händer när jag väl kommit dit, efter viss tvekan hemma i dörren när jag tittade ut på regnet..jodå, det finns 2 stycken lås på dörren (tydligen) o jag har bara nyckel till en:S Så det var bara till bege sig ut i regnet igen o ta sig hem.. .( om jag inte va på dåligt humör innan så blev jag det,.

Turligt nog så fick jag ett samtal från J innan, för ja, de va uppskattat:P trots att det kanske inte lät så på slutet...haha, men de e väl vår egna lilla humor;) Hela denna helgen o förmodligen följande dagar har jag laddat för nästa helg...ska bli såååååå kul! :D ett jäkla tjat om det jag vet:P

nej, ett prat med skåne på skypen o sen sängen

tomorrow,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0