tada..

Här kommer det Becca:P du min lilla pussråtta som jag saknar! alla våra samtal om värdsliga problem som killar o annat..tänk vi skoj vi har haft, o hur länge jag känt dig..hela mitt snart 19åriga liv har du varit en del av..jag tänker på den första filmen du är med ifrån hemma hos mig..jag har kalas, tror typ jag fyller 4 eller nått..du är den söta, blyga, tysta lilla krylltotten som bara finns där för mig! :)

Blev för övrigt inget handlat, pallade inte masa mig iväg...e trött men datan hafr hållt mig uppe:P måste nog lägga mig snart... o just de..jag har bara de tråkiga, vanliga tv kanalerna nu, o får er som känner mig så är det en pina..e man tv-nörd så är man.. ;)

Måste bara tillägga en sak till..jag säger bara TACK alla som uppmuntrar, ger mig energi, o hejar på mig. Tack oxå för alla ni som säger att ni saknar mig o att de ska bli kul att se mig komma hem, om än bara för en helg...ni är alla guld värda! :D 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0