tänkte avslöja en hemlighet

eller hemlighet o hemlighet, iallafall. På torsdag klockan 19:45 så kommer mina fötter landa i Kristianstad igen. Blir en kortvisit igen. Var inte alls planerat men har kommit fram till att jag hade extra tid nu o att jag ville träffa familjen lite mer. När jag va hemma sist var det väldigt intensivt med många personer att träffa o mycket att göra. Denna gången skall jag slappa lite mer o bara umgås med famlijen. Lite party blir det men inte lika mycket. Jag o Karin ska gemensamt åka buss ner, visst det tar lång tid o det är en omväg att åka om Kalmar men de får jag ta. Det är billigt o ska bli nice att komma hem, plus att jag o Karin kan ju prata hela vägen till Kalmar så de går nog bra.

Jag har tyvärr inte fått någon inspiration ikväll, så jag kan inte skriva så mycket mer.. :P Imorrn väntar en pluggdag, men inte så extremt mycket, känns som om jag har koll på de.. hoppas det iallafall! :)

nahe mot sportspegeln o sen sängen..

O förresten jenny, jag vet ju att du läser här:P höll inte du på med att fixa o ändra din bloggdesign innan? alltså e du kanske ganska duktig på det? ;) skulle vilja tigga lite hjälp av dig med att göra min bloggs utseende fräckare?:P men bara om du vill o har tid förstås...

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror det är mig du menar =) haha.

Jag kan försöka, men jag försöker själv hitta nån som vill göra min egen för jag inte har något inpiration till min egen, men om du ger mig något att gå på så kan jag iaf ge det ett försök... blir det inte bra så blir det inte ;) haha.

Hör av dig, Puss o kram

Ps: hade varit kul om du velat ses igen när du kommer ner till krstd, men förstår om du vill umgås med familjen. Ds

2008-10-27 @ 23:25:31
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0