tidig onsdagmorgon

är det nu. Pappa har precis gått ner till taxin, Vi åkte ut till skolan o tittade igår när han kom, åkte sedan tillbaka in mot stan o gick där en sväng o kollade i affärer. Åkte tillbaka ut hit för att gå o äta restaurangen nedanför mig..en thairestaurang som fått bra omdöme förr, maten va god!:) Slöade bara sen o kollade på en film på tv:n.

Det är redan onsdag o snart helg igen, veckorna bara trillar på.. ska ha dataövning klockan 8-10 sen ska jag o Karin plugga lite..

Här kommer lite bilder från när jag va hemma i skåne ihelgen, alla tagna med min alldeles egna nya kamera:)


 
En glad födelsedagsgris där Hansen försöker va rolig med kaninöron;)


Det måste vara ett allvarligt ämne de diskuterar.


Sång för grisen!

Nahe nu måste jag göra vid mig, ska mot skolan sen..

ses ikväll,

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad härligt med pappa besök =)

Festen ser ut att ha varit en succé kul !

Hoppas allt går bra, Puss o kram .

2008-10-15 @ 12:06:27
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Beecccaaa

Jag är ju inte med på ngn bild:O

2008-10-15 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0