tjoho

Sitter o ler med hela kroppen. Kollar på idol o får några favoriter, vissa e ju så sjukt härliga o speciella. O bra musik, härligt performance, o go fredagskänsla är vad jag gillar! :D Jag tror inte jag kan vara på dåligt humör på fredagar, helgkänslan e så skööööön! O sen att jag fyller år ihelgen gör ju inte saken sämre, men visst det blir ju inget normalt firande men ändå, det är min dag:P

Maten blev utsökt god o nötterna ligger framför mig o väntar..

Precis som vanligt så står ljusen tända på bordet (det är ju helg), o allting känns mysigt o bra..synd bara att man inte har någon trevlig hos sig, men det kommer väl :) ;) Nästa helg e de ju paaarrrttyyy, fast i skåne då:P

see ya tomorrow,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0