udda

det är vad det känns. Är på ett mycket konstigt humör dagen till ära. Det hör nog ihop med att jag firar min födelsedag helt själv, att det är söndag, pisstråkigt väder, pluggandet funkar inte (fattar inte), men vafan, jag överlever väl..Behöver lite positiv energi o de kommer jag få massor av på torsdag :) inte för att jag längtar hem, men för att det ska bli så otroligt roligt att träffa alla, festa loss, o att umgås med  släkt, vänner o framförallt familjen:D

Har precis varit ute i rusket o köpt blommorna som mamma "gav" mig. Jag fick välja själv så det blev underbara solrosor, ger en liten sommarkänsla:) Sen vet jag att mamma älskar solrosor så jag vet att hon gärna hade valt sådana till mig. :)

Ska nog ut till farfars lägenhet senare i eftermiddag för att kolla på alla tv program som jag vill se. Har ju inga kanaler knappt kvar o idag vill jag verkligen se ett par program, o jag har ju inget annat planerat så ;) Det får bli mitt egna födelsedagsfirande:P :)

have a nice day foks,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0