varning, städning pågår!

Blev tidig uppgång idag för att va på skolan tidigt o göra klart uppgiften. Klar blev den 1 minut innan lektionen började o jag hoppas innerligt att allt är med så vi slipper komplettera. Hade sedan övningsgenomgång, känns bättre angående kapitel 17 nu..o sen ska jag o Karin plugga gärnet både onsdag o torsdag så sen ska de nog kännas ok med skolan igen;) Kom hem för någon timme sen, har varit ute o sprungit en sväng i kalasbra väder, har packat upp allt från skåne o sitter nu o käkar lite..städningen av lägenheten (riktigt skitigt nu:S) börjar jag med strax. Så här kommer va finfint när pappa kommer senare i eftermiddag. Han har jobbat här i sthlm idag så han passar på att träffa mig, se lägenheten, o sen ska vi en sväng utom skolan oxå..blir nog en heltrevlig kväll:D

Såg för övrigt en kändis igår.. ni vet han som spelade Rico i Nya Tider, serien som gick på 4:an för några år sen.. han såg jag i mataffären:P Ja jag vet att jag va värsta tv nörden förr så jag känner igen lite skumma personer;) Vad jag såg så skulle han handla en fyrpack mellanöl, en påse chips, en mjölk o lite clementiner..men han, precis som jag, letade nog efter något färdiglagat för han strosade oxå rundor bland frysrätterna;) (undrar förresten om man kan strosa i en mataffär?!;) ) 

hörs kanske senare, annars imorrn!

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0