ajjjj mitt huvud

Att det kan komma så mycket smärta från ett litet huvud är för mig en stor gåta..Iallafall så är det faktum för mig, eller var faktum för några timmar sen. Masade mig från sängen till soffan o tog en pilla, käkade lite fil o somnade. Väcktes av ett samtal från kära mormor i skåne. Hon ville höra så allt var bra med sitt barnbarn..oh ja de e de, fast inte för tillfället. Jag får ta emot sviterna av en tuff kväll igår. Va som sagt med klassen i Karins lägenhet, hade jättetrevligt där, gjorde nån typ av lek där man skulle dricka på olika sätt o sånt..jaja tanken me leken va bra, vi blev fulla, men den va lite halvtradig..haha men det gjorde oxå den såå rolig för alla bara garvade hela tiden efter den ena dumma regeln efter den andra.. :P Vi gick ut på stan men kunde inte komma överrens om vart vi skulle, de sista av oss som verkligen ville ut landade till slut på hard rock cafe..var tyvärr väääääldigt tomt, men vi kunde iallafall avsluta en nice kväll ihop. Fick dock vänta på t-banan i sammanlagt eftersom jag skulle byta linje på ett ställe i 30minuter!!!! o de e länge här uppe i sthlm:P HAHA!

Skulle egentligen festat ikväll me men både jag o Karin pallar verkligen inte det så de blir nog lite mer chill, eventuellt en bio lr nått :)

SAM, bilder kommer så fort jag fått/skaffat kamera..:P

Nej åter mot soffan, ska försöka få i mig lite mat...

<3

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hehe, gött, ja vill se lite bilder :P kan du inte ta med mobilen btw? :P



Jo, det är sant, skönt att ja gjorde nåt på listan iaf :) o ja håller med, det blir aldrig som man tänkt sig.. :/



gravid.se hahaaha. nej, ja sökte på namnbetydelse eller nåt på google, så kom den fram :P



Låter iaf som du haft en nice night igår :P

2008-09-27 @ 17:47:17
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0