ännu en solig dag

Solen skiner och det är jättefint väder. O här sitter jag inne i lägenheten, har kollat lite på tv serier på datan, ska och måste börja plugga nu. Sista dan inför tentan, ska gå igenom det viktigaste igen. Gårdagskvällen avslutades med ett webb samtal med mamma o pappa, o att jag tyvärr började känna mig sjuk igen. Så i morse när jag vaknade hoppades jag på att må bättre, men icke. Feber o halsont o allmänt ont i kroppen bådar inte gott. Men när pillan nu fått verka så känns de ok.

Byggarbetarna på andra sidan gatan håller för fullt på att plocka ner sina ställningar, tar sin stund. Men, då får ju bara jag längre tid att spana in dem:P Haha, ganska skoj;) undrar bara om de ser in i min lägenhet, hoppas inte det, sitter här i pyjamasen bara;)

Mot statistiken och alla satser o formler som måste sitta när dan är slut, wish me luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0