äntligen

ja äntligen har det mobilia bredbandet kommit och jag kan sitta i min soffa o skriva, precis som jag vill. Lördagen blev precis lika perfekt och bra som jag hoppades på. Till Karins lägenhet kom de två killar lite senare, varav en hon kände. Reko killar som va trevliga att förfesta med. Sen bar det av utåt, vi började på en pub som va ganska nyöppnad, Retro heter den. Kollade bara läget lite, va lite för lugnt för vår smak så vi drog vidare mot en annan pub, Storstaden hette den, bättre drag, mer folk men jag o Karin ville dansa så de va bara till att dricka en cider o sen sätta sig på t-banan till slussen. Väl där skulle vi försöka komma in på ett ställe, eller båt är det som heter Patricia. Det va 23års gräns, kö, o ganska mycket folk där inne redan. MEN vi skulle försöka. O gud va bra det gick:P Karin va lite onykter o pladdrade på med allt o alla, blev "kompis" med ett par killar i kön varav en blev min "man" när vi skulle passera ingången;) Haha, men in kom vi iallafall o vi fick oss alla ett gott skratt. Lämnade det snälla killgänget för att leta upp Karins kompis Micke. De gjorde vi o blev sittandes ett tag vid deras bord. Eftersom han e militär så va alla hans kompisar där det oxå. Det blev att Karin pratade med MIcke så pratade jag med en annan Micke:P Det blev mycket militär, svensk politik o allmänt svenska folkets intresse att skydda sitt land;) De va mer intressant än vad det låter:P Där kom förbi ett par andra killar som tydligen va med Micke o Micke, hälsade på dem men registrerade inte dem egentligen:P

Jag o Karin tröttnade på att sitta, vi ville ju dansa, så mot dansgovlet bar det. O efter de va vi väl typ omringade av killar, jag ljuger inte, men de kanske berodde på att det mååååånga fler killar som dansade än tjejer:P Men vi kände oss lite poppis iaf:P :) Kvällen avslutades med ett Mc Donalds besök o sen hem, va väl typ hemma vid halv6-6 ¨på söndagsmorgonen:P HAHAHA, de e vad jag kallar festkväll:D

Söndagen blev väldigt slapp, gjorde typ ingenting. I måndes o igår pluggade jag inför tentan som e på fredag, känns bra, känns nästan läskigt att de känns så bra, men vi får se. Kokade förresten soppa i måndes me, fasen va huslig man är asså:P

Vaknade i morse med halsont, halvfebrig o lite ont i huvet, jag tänkte direkt..neeeeeeeej, inte nu inför tentan. Men tog en pilla o de känns bättre nu, ska en sväng till skolan o fråga lite saker.

Ha en bra dag, hörs ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0