hemma igen

gud vad jag bli arg på människor som inte kan hålla ett enkelt avtal som de lovat. Chris kom inte idag, han hade jobbat inatt o sen försovit sig..väckte antagligen honom när jag ringde vid halv 2 snåret :S kollade lite mer på gruppuppgiften i min ensamhet o drog sen mot söder igen. Hoppade av vid mariatorget o strosade hornsgatan ner o gick inom diverse second hand butiker. HIttade en kavaj men den va för stor tyvärr så de blev inget köp. Har precis käkat ett litet mellanmål, ska sätta mig o plugga lite innan one tree hill börjar...

jag hatar grupparbeten, har alltid gjort o kommer alltid att göra. Jag skulle kunna tycka att det var ok om de som ingår i min grupp har samma målsättning och anda som jag. Men nej då, sånna kan man aldrig få hamna med.. ensamvarg inom skolvärlden har jag alltid varit, för att då blir det bäst resultat och jag kan styra helt själv när något skall göras o när man e klar med något... aja, får hoppas vi löser uppgiften hyfsat snabbt imorrn, ska prata med lärar Karin också o se om jag kan få några tips.

hörs ikväll, förhoppningsvis lite mindre frustrerad..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0