imorrn gäller de

Då va de torsdagkväll och bara timmar tills tentan börjar, men de känns bra. Det som stör mig mest just nu är att jag fortfarande är halvsjuk. Så fort ibumetinen slutar verka så får jag ont i kroppen, halsen speciellt o feber ibland. Vill va frisk imorrn, ska ut me klassen, för att fira att första tentan e klar o att vi ska lära känna varandra ännu mer. Blir lunch me Karin imorrn o sen hem till henne på lite förfest på kvällen. Sen skulle vi ut o göra stan osäker sades de:P OM jag nu då e frisk!!!!:(

Har trots sjukdom pluggat en del idag, fast de tar emot.S

Pratar me pappa på webbcamen nu, ska prata här en stund o sen blir de nog en lugn kväll, inget mer plugg, de som sitter sitter.

Hörs imorrn eftermiddag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0