jag är egentligen föreläsare i sjukvård:P

Haha, en sån föreläsning har precis avslutats:P men hon fixade de bra, o vi ska ju ha henne i statistik sen så de blev helt ok. hon hjälpte verkligen till att förstå de jobbiga termerna ur den otroligt spännande boken jag nämnt innan "vetenskapens teori"..det ska hon ha tack för! :) gick igenom hela kapitel 7 o 8 igår o gjorde några övningar på svåra 6:an, ska göra alla de andra som jag klarar av idag..ska oxå göra alla på 7:an o 8:an så e de gjort! :D då kan jag verkligen känna att jag är i fas o kan slappna av, det behövs för att jag ska lyckas! :D Plugghästen har kommit tillbaka och det känns verkligen som om det behövs. Tre helvetiska år på IB trodde jag var droppen men det är ett ganska tufft tempo här me, men tack vare IB så känns de ändå ok, jag e inne i pluggtempo så de funkar. O sen e jag ju en skolmänniska så de löser sig:P :D

har sett en del kändisar som jag glömt nämna me:P anders lundin sprang jag förbi på NK i lördes(han fyllde faktist 50 i måndes vilket syntes på hans ansikte, såg mycket äldre ut i verkligheten), sen han här ahh jag tror han heter antingen viggo eller viktor..han anses ha bra klädsmak, e ganska kort, o ganska tunn, brunhårig och har stockholmdialekt..haha, vilken beskrivning, aja, han såg jag iallafall utanför lägenheten. Sen trodde jag att jag såg Lars Wallin på t-banan i morse men insåg snart när jag sett hans kroppsform att det inte var han:P (Lars e ju tunn, o han här va..ja typ motsatsen;) )

Fick reda på idag att många i min klass egentligen inte vill gå där..de e typ deras 3:e o 4:e val..antagligen inte många som ska fullfölja hela utan bara gå en termin o försöka komma in på "rätt" program till våren. Visst vissa i klassen gör varken från eller till, har inte fått någon kontakt med dem så:P Men andra, typ ja andra (jonna vet:P) kan gäna få stanna kvar, hihi..finns ett 10-15 tal som är trevliga, :)

nej mot t-banan nu..ska käka o gå en sväng när jag kommer hem o sen plugga gärnet....!!!!!!

hörs imorrn vid 3 tiden, då e min skolvecka slut! :D


Kommentarer
Postat av: Samantha

jo, ja vet. men för o kunna göra det, krävs det pengar. och det är ständigt en bristvara i mitt liv - tyvärr :/Annars hade jag gärna rest runt endast tillsammans med en kamera.

Jo, ja tror också ja kan klara linjen, det är inte det, utan saken är hur bra ja kan klara den. För o komma in på brandingenjörsutbildningen måste ja få strax under 20.0, och jag vet inte om jag har orken och möjligheten till att fixa det.. Men det löser sig :)



Har du sett Gossip girl än? eller ANTM cycle 11? sistnämnda är kuppiöst bra, och där är en kille med ;P haha, ja tkr du ska ladda ner det. har kommit tre avsnitt i skrivande stund :D

2008-09-11 @ 14:32:46
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0