Jävlarannamat har vaknat

Sitter o pluggar massor i eftermiddag. Har gett mig f*n på att jag ska sätta alla dessa tentorna på ekonomprogrammet. Jag ska visa mig själv o alla andra att jag e bäst! Haha, läser igenom alla anteckningar nu o stryker under o har mig, nu känns de ganska skönt med eftersom Hans sa idag att "förmodligen" så kommer de inga konstiga termer från den extremt tråkiga o svårförstådda boken:S O de här me sannolikhet kan jag verkligen så de e bara till att nöta. Tar en kaffe o bloggpaus nu, laddar om lite:P

Dagens föreläsning va dock bland det svåraste jag någonsin jag hört. Hans började snacka om integraler, vilket jag aldrig räknat med, bara det omvända av de;) haha, va flummigt de blev då. I alla fall, blir att läsa de extra noga sen. Snackade lite med ett tjejgäng idag me, väldigt trevliga o verkar som sånna jag kan umgås me sen oxå:)

Ska packa ikväll med:S alla grejor jag lyckats få plats med o packat upp här farfars lägenhet ska ner igen för att flyttas ett par kilometer:S TRÅKIGT men blir kul imorrnkväll i MIN lägenhet:D

Har fått många bilder från min avskedsfest, här kommer några, andra snällare än andra:P Haha, jag e bara tvungen att visa en, väldigt dum dock men hon tar de rätt de vet jag..Om någon klarar av skoj så e de denna människa;)



Hon ser ut som ett mellanting mellan en arg och ledsen pudel:P



Måste va din IQ nivå du skrivit;) Haha!!

Övat in dansstegen eller?:P

Vafan kan va så intressant i mitt städskåp?:P



Föreställa fiskar eller? :P Söta sådana iaf!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jag är ingen PUDEL!

2008-09-04 @ 16:18:37
Postat av: ulrika

jag har en mkt rolig bild på dig och mig och emilia från skattjakten, är du snäll så kanske du får den :)

2008-09-04 @ 16:33:12
Postat av: Anonym

skönt att du int ha ngr bilder på mi.. eh redan fått bostad.. skönt va...

2008-09-05 @ 08:15:22
Postat av: Emme

jag vill gärna ha den bilden ja tack:D haha, du ser ut som en:P

2008-09-05 @ 11:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0