kvällning

då e de kväll igen, o jag har gjort dagens absolut goda gärning. När jag va ute o gick innan så satt där en tjej vid  vägkanten med foten i luften. Hon hade tagit av sig skon o såg ganska bedrövad ut. Jag stannade o frågade om allt var ok vilket jag såg att det inte var. Det visade sig att hon hade ramlat o vredet foten rejält. Jag tittade på foten o såg att den va jättesvullen, har ju sett en del genom fotbollen..insåg att hon behöver komma till en doktor som tittade på det. Typiskt nog hade jag ingen telefon med mig men en annan tjej stannade o lånade oss sin.. tjejens kompis skulle komma o hämta henne o hon tackade mig för hjälpen. :)


Pratar med en gammal kompis nu..eller hon e inte särskilt gammal men det var längesen vi sågs...vi va bästa vänner när vi va små men tappade varandra på vägen tyvärr..kanske kan bli en liten reunion när jag kommer hem nästa helg... 

hörs imorrn!

<3



Kommentarer
Postat av: Milo

Ja du gumman, du är modig och har mycket i din ryggsäck som du kan plocka fram när du får motgångar eller hemlängtan. Du klarar dig om du inte tappar tron på dig själv. Jag har läst din blogg med jämna mellanrum utan att kommentera, men nu behöver du peppas lite ser jag. Du klarar det mesta men snälla emme var rädd om dig, minska kraven på dig själv så att du inte bränner ut dig. Du måste inte vara bäst alla gånger, ibland räcker det med att vara näst bäst, he, he. Gör så gott du kan, bara du själv är nöjd. Lycka till och många kramar från Doktor Phil som Jenny kallar mig.Milo

2008-10-01 @ 19:21:26
Postat av: Emme

Ahh, gud va roligt,skönt, uppmuntrande, inspirerande och framförallt tacksamt det är att höra dessa ord! :) Jag vet att kraven jag har på mig själv är skyhöga, både positivt och negativt vet jag men jag har lärt mig att leva med det, men visst gränsen nås ibland. Jag ska göra mitt bästa jag lovar! :) tack för allt..

2008-10-01 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0