lånar data

sitter just nu i farfars lägenhet i nacka..ska handla mat (billigare här ute) o passar på att sitta vid en data lite (efterlängtat) :) Fredag idag då, har vatt i stan typ halva dan. Har inhandlat lite nyttoprylar till lägenhet o skola. Kollade oxå efter en väska jag sett i HM katalogen, verkar inte som den finns i butik, får väl beställa den helt enkelt. Åkte hem till lägenheten igen o käkade o har kollat på tv fram tills att jag åkte ut hit. Nu börjar de kännas loite "pissigt" att inte va i K-stad. Om jag har förstått de rätt o om allt e som vanligt kommer gänget gå ut ikväll ha allmänt nice o dricka gott. Vad ska jag göra, ja du, handla mat, laga mat, diska, kolla på tv, förmodligen få nått telefonsamtal sen sängen i lagom tid. Ska kanske festa till det lite med Cola eller nått:P Hela den här tankegången bygger på att jag känner mig vuxen, göra vuxa saker, o MÅSTE ta hand om mig själv, jag menar ingen handlar mjölken till mig. :S  O att jag inte har några "nära" vänner gör inte saken bättre. Visst jag har pratat me många i klassen nu men alla har liksom något planerat,hade verkligen tänkt fråga Johanna om hon ville hitta på något men hela hennes helg var fullspäckad så jag avstod. Jaja, vad är en bal på slottet jämfört med en mysig ensamkväll i soffan med cola:P Jag klagar inte..bara lite i så fall:P Sthlm e ju min dröm! :D

För övrigt kommer nog helgen innebära en del plugg, tenta om 2 veckor o ska verkligen försöka få bra på den.

Såg en kändis idag oxå:p Haha, börjar bli en vana nu, typ en om dan...Idag va de Kjell Bergqvist, skådisen som va på söder.

Ska sitta här en stund sen gå ner o handla o sen åka hem. Ut o gå en sväng blir det nog me...oj när ska jag hinna laga mat?! ;) aja, de löser sig.

see ya later

ps. har blivit ett one three hill fan:P inte bra detta för mina studier:P :S ds.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0