långpromenad

Japp en sådan är jag ute på för tillfället. Har gått hemifrån till farfars lägenhet (jo de e en bit:P ) sprang inom här för att kolla internet lite, ska gå hem igen strax. Gårdagskvällen blev så mycket tråkigare än förväntat, hur nu det var möjligt. Anledningen va att det absolut inte fanns något på TV som var av intresse. Gick upp vid 9 i morse, käkade frulle framför TV:n, vilket jag alltid gör numera typ:P Kollade på tv en stund sen begav jag mig till läxbordet. Satt där i nån timme o löste diverse problem, börjar fastna nu äntligen. Sn ringde J o sa att det förmodligen blir besök hos mig den 5:e iaf :D you're so very welcome! :) O vad va anledningen till detta besök då? Jo att shoppa! Inte för att träffa mig nej nej..:P

Ska dra mig hemåt, blir tacos till mat ikväll, MUMS! :D

hugs and kisses <3

ps: makrill i tomatsås, ni vet sån i metallburk e sjukt gott!:) ;) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0