lugn hemmakväll

Pratade med Karin innan ikväll, ingen av oss orkade göra något ikväll så det blev en lugn ensam hemmakväll denna lördag, skönt faktist..e sleten sen igår, e inte förrän först nu som jag piggnat till helt:P Va ute o gick en sväng innan oxå, behövdes för att rensa kroppen lite, få in lite nytt syre ;) :) Pratade me mamma o pappa innan oxå på skypen, smart och enkelt sätt att snacka gratis me folk:D

Har inte kunnat äta så mycket idag men blev hungrig efter promenaden, var bara till att springa ner till ica o köpa något färdiglagat, det blev en av mina udda favoriter, vårrullar! :)

Sitter nu i soffan, härligt med mobilt bredband:) Dricker kaffe o njuter av lugnet faktist...Kollar på Braveheart, fast de reklam nu:P Har faktist aldrig sett den innan, bara delar av den..men den e lååång, slutar inte förrän strax efter 12:S Har ljus tänt på soffbordet o allmänt mysigt, har blivit lite tradition att ha mys på lördagskvällarna, om man inte e ute pöå partaj då förstås:P

Undrar vad som händer i skåne nu?... känns lite udda emellanåt när man tänker på att det är bara nån månad sen jag hade min vardag där..men de känns som en hel evighet sen, har verligen fått en vardag här snabbare än jag trodde.., men de e bara skönt :)

nu fortsätter filmen, hörs imorrn

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0