lunchtime

Nyss hemkommen från tenta o sprang inom o handlade lite småmat..om de nu finns något som heter småmat?! :P blev lite gott, fredag idag o allt ju. Till tentan då, den gick sådär känns de som just nu. Inget toppreslutat men förmodligen och förhoppningsvis godkänt:)

Vaknade i morse med ont i halsen (idag oxå) o lite halvseg. Det var bara till att ta en ibumetin o hoppas på att det skulle gå om. Det är lite halsont kvar men e inte alls lika seg idag, hoppas på att det släppt lite så jag kan partaja o skoj ikväll. Ska ut o gå en sväng sen, städa av lägenheten lite, boka tvätttid eftersom tvättkorgen svämmar över snart o sen göra vid mig o dra till Karin. O just de, jag kanske ska på 25års fest imorrn! Med karin till nån bekant till henne, aja, får se hur de blir me de, har ju inget "superfint" att ha på mig, men Karin sa att jag kanske kunde låna en snygg svart klänning av henne, får väl prova ikväll när jag kommer dit.

Inget plugg på hela helgen, bara massa skojigheter:D

Hörs senare, eller imorrn när jag vaknar, undrar hur sent det blir inatt?;)

bye

Kommentarer
Postat av: Samantha

Åter igen, Låter som du har det bra där uppe, och det gör mig glad :) När ska du lägga in lite bilder? :P vill se hur du har det. oh, btw, bilderna sen festen? (A)

2008-09-26 @ 18:04:24
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0