massor av papper

Sitter i skolan nu..helt fullsmockat här i datasalen, tog en stund att få en dator..kände att jag ändå var tvungen att stanna o hitta en dator idag. Började ju på området för nästa tenta idag, eller det är typ en liten fortsättning på det vi gjorde innan. Ville skriva ut första delarna till detta området för att kunna förbereda mig och verkligen "naila som nic säger:P" nästa tenta. O föreläsaren lockade med att om vi gör alla uppgifter tills när vi ska, vilket jag oftast redan gjort men inte alla andra, så kommer vi få en ganska lätt tenta med typ samma frågor som i våra häften..annat blir det om vi inte sköter oss med uppgifterna..hoppas nu bara att alla tänker som jag :D:D:D:D Haha som om det skulle vara möjligt.. men jag hoppas iallafall.

Ska dricka upp kaffet o sen ta mig inåt stan igen.,.funderar på att åka ut till nacka forum som är ett köpcenter..vill hitta mina kläder, orkar inte vänta på att en beställning ska komma. sen blir det hem o läsa igenom det jag nyss skrivit, alltså sammanlagt typ 50 sidor;) :( felet är att jag bara ätit frukost idag..köpte en banan nu o en kaffe, ska försöka klara mig på det tills jag kommer hem, hur det nu ska gå till:P men måste ju spara pengarna, fattig student står skrivet i mina händer:P

mot t-banan o sen buss..jipiiee, eller inte... ;)

bye

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hehe, citerar hon mej här:P?...känner mej träffad...fast d finns kanske fler nic:P..love love

2008-11-27 @ 19:41:07
Postat av: Emme

haha, jepp det är självaste dig jag citerar..:P efter 3 år med dig så har vissa uttryck fastnat;)

2008-11-27 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0