mitt i veckan

jaha, då va de onsdag och snart hela denna veckan gått, eller åtminstone den delen då jag måste vara i skolan. I morse va faktist första morgonen som jag var trött, har alltid känt mig utvilad annars men igår somnade jag på soffan under eftermidddagen och sen va jag trött som en lus hela kvällen. Masade mig ut på en promenad i hopp om att vakna till igen inför pluggandet jag behövde göra under kvällen, jag blev snarare tröttare:S Men lite plugg blev det och idag när jag pratat med Hans så insåg jag att antalet sidor jag behöver plugga på minskade:) Gick igenom en övningstenta idag på föreläsningen, insåg att det i princip bara är att räkna matte som gäller:P 5 ynka uppgifter kommer tentan bestå av och vi har typ 5 timmar på oss, ingen tidspress som på IB här inte:)

Bredbandet har inte kommit till skåne än, alltså ännu längre innan det är hos mig:S sitter här med huvudvärk, troligen vätskebrist precis som vanligt, o med vetskap om att jag har en del praktiska saker jag måste göra idag.

* Handla lite mat
* Fixa namnskylt till dörren
* Posta brev
*Ansöka om bostadsbidrag
* Anmäla mig till tentan

O sen hem o plugga gärnet! :) ;)

ha en nice dag, hörs imorrn efter dataövningen, den börjar 8 ! Ahh, första tidiga morgonen för min del på över en månad:S BLÄ!!!:P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0