ny vecka, med en bra början

har lunch nu, jag o karin har precis kollat upp ställe till picknicken imorrn:D ska bli trevligt att träffa alla o prata lite mer. Efter en supertråkig helg där mitt tålamod verkligen sattes på prov har en ny vecka börjat, och så bra den har startat :) när karin hörde hur tråkigt jag haft sa hon bara på sin Kalmardialekt, "då ska vi två ut nu till helgen o ha roligt! " Känner att jag behöver ha lite skoj nu med, och framförallt får jag något att se fram emot.

Förhoppningsvis kommer mobila bredbandet till skåne idag eller imorrn, och är då hos mig nån dag senare..äntligen kan jag sitta hemma vid datan. :)

I helgen längtade jag verkligen hem till skåne där jag alltid visste att det fanns alltid något att hitta på. O om det nu mot all förmodan inte fanns det en helg så var alltid familjen där så jag slapp vara ensam iallafall. Men så e de väl att stå på egna ben, att klara av ensamheten, hur skön den än må vara så är det tråkigt i längden!

Men NU känns de bättre! :D

Tja då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0