nysprungen

sitter o käkar fil o musli, har precis sprungit, va jävligt segt idag, men de gick fort ändå :)....pratar med skåne nu på camen.. :D Har vatt i stan hela dan innan, kollade in mycket kläder igår på internet som jag letade efter idag, hittade typ alla plagg men inget fanns i rätt storlek..så de blir att beställa allt istället, tar ju någon vecka men de får vi ta...

Har hittat 3 par skor som jag vill ha, eller två par skor o ett par stövlar..de e sååå störigt att man e fattig student när man lever i en stad där det finns hur mycket som helst att handla, fast i o för sig...de går ju att köpa mycke kläder o så, men då får man spara på nått annat:S

Just de..gick o la mig vid 1 inatt...men tror ni jag somnade då?! nej då..sista gången jag kollade på klockan var hon 04:26..va fortfarande inte trött men hade inte samvete att vara uppe då...fick spralla mig trött, o till slut somnade jag :) ;)

Ska laga mat nu, kålpudding blir det idag, huslig som jag är;) men de e så gott :)

mot kastrullerna..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0