sushi nej tack

Blev bjuden på sushi innan ikväll, har alltid velat testa. Men nu kan jag säga att de e inget för mig, avokadon va godast:P :) Men nu har jag provat de iaf. Har pluggat massor idag, e ruskigt trött just nu. Har tyvärr lite kvar att läsa o några uppgifter kvar att lösa.. E osäker på om jag gör rätt, men får hoppas de, o om inget annat så får de hjälpa mig imorrn om jag gjort fel.

Sprang o gick en jätterunda innan idag, 1,5timmar i solsken:D

Har dock fått ont halsen ikväll, jäkligt enerverande, får hoppas jag inte dragit på mig någon infektion:S har varken tid eller lust att bli sjuk. Pratar me mamma o pappa med webbkamera på msn nu..De tycker de e kul att se mig, haha:P

Nahe, nu trillar snart ögonen ner, måste sova, får försöka göra lite imorrn bitti.

HUJ- We have som fun memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0