tidig morgon

En gigantisk huvudvärk hade jag igår när jag kom hem:S varje steg i trappan dunkade i hela huvudet: Därör blev det lite slappare än tänkt, också beroende på att jag fastnade på olika uppgifter:S skitjobbigt var det rent ut sagt. Blev en tidig morgon idag med dataövning klockan 8, har suttit kvar i skolan o pluggat lite med Karin o Carro, ska fixa min tenta anmälan me sen ska jag dra hem o käka o plugga.

Livet och tankarna går helt klart upp och ner som värsta bergochdal banan. Vissa stunder är det hur kul och bra som helst, inte en tanke lämnas åt allt jag saknar. Men saknaden har blivit större och större på sistone och de jobbiga stunderna har blivit fler den senaste veckan. Detta låter kanske lite barnsligt och fjöntigt men såhär e jag... Jag saknar mamma o pappa mer än allt annat just nu. Deras trygghet, o vetskapen om att där alltid är någon som kommer hem till en är vad jag saknar. Visst vi pratar i telefon dagligen men jag har aldrig kunnat säga exakt vad jag tänker när jag pratar i telefon med dem. :(

Såg en kändis igårmorse förresten, eller kändis o kändis. De som såg Big brother för något år sedan vet vem han e:P Det va Anton, o jag lovar, han e lika vältränad fortfarande;) Komiskt nog stod han utanför Friskis o Svettis o väntade på någon eller något...

Bye <3

Kommentarer
Postat av: Samantha

Det är väl inte fjöntigt? Alla saknar någon ibland, antingen mer, eller mindre. Bara det att alla vågar inte erkänna det. Du får ju träffa dina föräldrar snart iaf : ) Synd att du inte kom igår, det var trevligt där på ceremonin. Ha det gott! KRAM

2008-09-18 @ 14:06:50
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Allt går om man vill! vi hälsar snart på : )

2008-09-18 @ 21:40:45
Postat av: Jenny

Jag är väldigt väldigt säker på att mamma och pappa saknar dig också, troligtvis mer än vad du gör.

Men du klarar detta, dem är ju bara ett samtal bort.=)

Du är tuff emme, har alltid varit. låt inte saknade ta över hand.

Puss o kram din vän Jenny

2008-09-19 @ 19:45:32
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Emme

Ahh tack alla! :)

2008-09-20 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0